Термін «цифровий друк» є широким поняттям, що охоплює групу технологій, доступних в даний час для комерційної друку документів з використанням тонер-ного, струменевого чи іншого цифрового способу друку. Незважаючи на те, що якість продукції цифрових друкарських машин поки не досягло рівня традиційних способів друку, цифровий друк пропонує ряд незаперечних переваг, які недоступні для традиційних способів: Малі тиражі. Прискорений виробничий цикл. Економічні тиражі, адресовані цільовим сегментам ринку. Можливість застосування індивідуалізованого маркетингу. Якість продукції цифрових друкуючих пристроїв постійно поліпшувалося протягом останніх десяти років, і хоча воно поки не досягло якості, властивого традиційним способам друку, але підходить все ближче. Для деяких видів продукції прискорений виробничий цикл - в поєднанні з економічністю виробництва надзвичайно малих тиражів (аж до єдиного примірника) - перекриває різницю в якості репродукції і дозволяє дизайнерам і їх клієнтам досягати абсолютно нових цілей маркетингу. Ці переваги стали можливими завдяки тому, що файл надсилається безпосередньо в друкарську машину, без втручання оператора або друкаря.…
Детальніше ...
Принцип 3: емоції Коли у нас виникають емоції, ми ділимося ними. Як створити повідомлення та ідеї, що викликають емоції? Природно, заразливий контент зазвичай викликає якісь емоції. iPhone в блендері дивує. Потенційне зростання податків призводить до сказу. Явища, що викликають емоції, поширюються. Тому, замість того щоб твердити про функціональність, ми повинні зосередитися на почуттях. Проте далі ми зрозуміємо, що одні емоції активізують обмін інформацією, а інші перешкоджають йому. Нам потрібно розбудити правильні емоції. Нам потрібно розпалити вогонь. Іноді навіть негативні емоції можуть бути корисні. Принцип 4: суспільство Чи може людина побачити, як інші використовують наш продукт або поводяться так, як нам би хотілося? Знаменита фраза «Мавпа бачить - мавпа робить »означає не просто схильність людиниь до наслідування: неможливо скопіювати те, чого не бачиш. Чим більше людей зможуть побачити щось, тим більше шансів, що цьому будуть наслідувати, а значить, збільшується ймовірність того, що воно стане популярним. Так що ми повинні якомога більше…
Детальніше ...
Щоб приготувати солодке, ми використовуємо цукор. Так само ми шукаємо відповідні складові в вірусно розповсюджується рекламі, в новинах і статтях, якими охоче діляться, або в продуктах, які отримали багато особистих рекомендацій. Проаналізувавши сотні заразливих повідомлень, товарів та ідей, можна помітити: у них використовувалися одні й ті ж «інгредієнти», або принципи. Їх шість. І вони працюють. Шість ключових кроків, призводять до того, що про речі починають говорити, ділитися ними і наслідувати їх. Принцип 1: соціальна валюта Як змусити людей говорити про продукт або ідеї? Більшість з нас вважають за краще виглядати розумними, а не дурними, багатими, а не бідними, і крутими, а не ексцентричними. Те, про що ми говоримо, так само як одяг або автомобіль, формує враження про нас. Це соціальна валюта. Люди, що знають про незвичайні речі, наприклад про блендері, який може перемолоти на труху iPhone, виглядають спостережливими та обізнаними. Таким чином, щоб змусити говорити про наш продукт, ми повинні…
Детальніше ...
Існує безліч речей, які увійшли в моду. Жовті браслети Livestrong. Знежирений грецький йогурт. Стратегія управління «Шість сигм». Заборона на куріння. Дієти з низьким вмістом жирів. Потім дієта Аткінса, «дієта Південного пляжу» і ажіотаж навколо продуктів з низьким вмістом вуглеводів. Подібна динаміка спостерігається і на місцевому рівні, тільки в менших масштабах. Будь небудь тренажерний зал стає модним місцем. Або нова церква, або синагога. Або ідея шкільного референдуму. Все це приклади соціальних епідемій, випадки, коли продукти, ідеї та стереотипи поведінки виходять в народ. Все починається з невеликого кола осіб чи організацій і поширюється від людини до людини, немов вірус. Так чому ж деякі продукти, ідеї та стереотипи поведінки поширюються, а інші йдуть безслідно? Одна з причин, по якій продукти та ідеї стають популярними, в тому, що вони насправді краще аналогів. Зазвичай ми воліємо більш прості у використанні сайти, більш ефективні ліки, справжні, а не помилкові наукові теорії. Тому, коли з'являється щось надає…
Детальніше ...
Плоский офсетний друк, який часто називають просто офсетом, є найпоширенішим способом комерційного друку. Типові види друкованої продукції - брошури та буклети, річні звіти компаній, рекламні матеріали, рекламні листівки (флаєри), книги, журнали, газети. Розуміння того, як працює офсетне виробництво, важливо для розробки графічного дизайну. Що являє собою літографія, або плоский друк? Ви чули фразу «масло і вода не змішуються». У порядку узагальнення це можна сказати про фарбу і воду. Це і є основний принцип плоского друку. На формах для літографської друку область зображення (image area) вбирає фарбу, а область без зображення (non-image area) її відштовхує, як покритий свіжим шаром воску автомобіль. У тих місцях, де машину покрили воском, вода збирається в краплі і стікає. Там, де машину не покрили захисним шаром, вода змочує поверхню і розтікається. Те ж саме відбувається на літографської друкованій формі. На офсетних друкарських формах (offset forms) є ділянки гідрофільні, «водочутливі», і ділянки «фарбочутливі». Вода розподіляється по гідрофільним…
Детальніше ...
Боротьба за впізнаваність - майже таке ж старе явище, як геральдичні прапори на середньовічному полі бою. Тепер можливості управління сприйняттям більше не скуті фізичними обмеженнями - вони тягнуться в кіберпростір і навіть за його межі. Подібно до того як феодальні володіння перетворилися на комерційні підприємства, те, що раніше було геральдикою, тепер стало брендингом. Битва за фізичне володіння територією тепер перетворилася на конкуренцію за розуми людей. Бренд - це обіцянка, основоположна ідея, репутація й очікування, які складаються в умах людей щодо продукту або компанії. Це потужний, але нематеріальний актив. Бренд створює емоційні зв'язки. Люди закохуються в бренди. Вони вірять в них, виявляють до них лояльність, купують бренди, вірять в їхню перевагу. Бренд подібний стенографічного знаку: він заміщає якесь явище, і робить це кожен день. Раніше брендинг майже виключно ставився до широко поширених споживчих товарів або соціальним інститутам. Індивідуальність бренду - це потужний і повсюдно поширений інструмент. Індивідуальність бренду - це цінний…
Детальніше ...

Адреса

Друкарка
76000, Україна
Івано-Франківськ
вул. Марійки Підгірянки, 14а

Телефон

+38 (099) 266 55 80

+38 (068) 901 09 88

Електронна адреса

drukarka.com.ua@gmail.com