Ми приймаємо до друку тільки такі формати файлів:

 

Adobe PhotoShop (*.psd, *.tiff); Adobe Illustrator (*.ai, *.eps); Adobe InDesign (*.indd); Adobe PDF (*.pdf);

  • При використанні формату * .jpeg для растрових зображень слід пам'ятати, що ступінь стиснення досягається за рахунок втрати якості зображення.
  • Застосування форматів * .gif, * .bmp, * .pict, а також зображень, поміщених в верстку через «буфер обміну» просто неприпустимо.

 

  • Не використовуйте в назві файлів російських букв.
  • Не допускати використання колірних моделей окрім CMYK, Pantone — (RGB, HSB, LAB).
  • Вильоти за різ (по 2 мм для листової продукції и 5 мм для багатолистової продукції), якщо макет в EPS або TIFF вильоти повинні бути симетричними.
  • Елементи дизайну повинні знаходитися від краю вироба (всередину) на 3–4 мм.
  • В макетах, верстаючих в програмахCorel, Illustratorвсі шрифти повинні бути в кривих.
  • Розширення для растрових зображень має бути не менше 300 dpi.
  • Заливка чорним по формулі — С:60; М:40; Y:40; K:100.
  • При виборі кольорів не варто довіряти зображенню вашого монітора. Не варто, також, орієнтуватися на відбиток, отриманий на принтері.
  • Один файл повинен містити один виріб! Якщо у Вас продукція має обличчя і оборот - потрібно готувати два файли.
  • Макет не повинен містити ніяких ICC-профілів.При наявності колірних профілів растровий процесор автоматично їх застосовує, що не завжди приводить до бажаного результату.
  • Підтвердженням коректності та відповідності макета є затверджений поe-mail електронний макет, висланий замовнику.

Для всіх макетів, що готуються до друку, діє універсальне правило: до розмірів готового виробу необхідно додавати по 2 мм під обріз з кожної сторони. А всі написи і важливі елементи дизайну, необхідно розміщувати на відстані 5 мм від країв готового виробу.

 

Так, розмір візитки в готовому вигляді — 90х50,а макет повинен мати розмір — 94х54.
Розмір єврофлаєрів в готовому вигляді — 210х100,в макеті ж необхідно задати 214х104.

 

Зберігаючи зображення для розміщення в публікації, використовуйте формати TIFF або EPS. Файл повинен відповідати колірній моделіCMYK. Переконайтеся, що файл не містить в собі будь-яких додаткових каналів, шарів і шляхів, за винятком шляху обтравки(Clipping Path) в файлах EPS. Без необхідності застосування складних ефектів до тексту, що не набирайте його в пакетах растрової графіки. Якщо текст все-таки набраний, не міняйте параметрів Image Size, будьте готові до того, що надрукований текст (особливо дрібний) може виявитися розмитим, нерозбірливим, з «рваними» краями. Переконайтеся в правильному вирішенні зображення — 300 dpi.

 

 

 

Режим RGB (redЧервоний, greenЗелений, blueСиній) використовується пристроями, такими, наприклад, як монітори і проектори.

Режим CMYK (cyanГолубий, magentaПурпорний, yellowЖовтий, blackЧорний) є колірним режимом у сфері професійного друку.

Кожен колірний режим має свою гаму, або діапазон кольорів, який з його допомогою може бути відтворений. Колірна гамма RGB ширше, що накладає певні обмеження при перекладі зображення в режим CMYK. Колірна гама, яка може бути відтворена за допомогою барвниківCMYK, залежить також від властивостей самих барвників паперу, на яку ці барвники наносяться. Незначні колірні відхилення можуть бути викликані і самим друкованим пристроєм.

 

!!! На друці можна передати далеко не весь колірний діапазон

!!! Кольорова гама RGB ширше, що накладає певні обмеження при перекладі зображення в режим CMYK

Чотири сумішевих кольору кольорового друку (блакитний, пурпурний, жовтий і чорний) можуть бути використані тільки для відтворення частини квітів, вони доповнюються технологічними квітами (spot colors) Pantone. Технологічні кольору не задаються числовими значеннями - їх можна тільки вибрати зі списку.

 

!!! Починайте роботу з макетом, спочатку встановивши в якості робочого простору CMYK

 

 

Чорний текст в макеті повинен бути в одну фарбу за формулою С:0; М:0; Y:0; K:100.
Заливка чорного кольору повинна відповідати формулі С:60; М:40; Y:40; K:100.

 

 

При подачі макету буклетів з двома і більше згинами, слід враховувати, що відстань між фальцами має бути різне. Сторона, яка загортається всередину повинна бути коротше на пару міліметрів. (див. малюнок нижче):

!!! Правильна компоновка макета з вильотами - необхідна умова коректної друку. Слідкуйте за цим.

 

 

Для правильної підготовки файлу каталогу в друк необхідно виконання кількох умов:

  • Макет повинен бути в форматі *.pdf.
  • Макет каталогу необхідно робити в програмах Illustrator або InDesign. Неприпустимо надавати макет каталогу в форматах растрової графіки — *.tif, *.psd, *.jpeg.
  • Вильоти з кожного боку повинні бути по 3 мм.
  • Межа розміщення важливих елементів і написів у всередину каталогу — 15 мм.
  • Чорний текст в один колір за формулою — C:0; M:0; Y:0; K:100.
  • Текст в кривих.
  • Внутрішній блок каталога одним файлом, обкладинка каталогу - окремим файлом.
  • Неприпустимо надавати файли розворотами, приймаються тільки посторінкові.

 

!!! Програми Word, Power Point и Publisher НЕ призначені для створення макета каталогу

 

 

У файлі макета області для вибіркового лакування і контури штампа повинні знаходитися на окремому шарі документа і бути пофарбовані будь-якої сумішевих фарбою (назва фарби має відображати суть обробки - «LAK», «NOJ», «VYRUBKA» тощо) і їм має бути призначений атрибутoverprint. Лак не повинен містити півтонів, тільки 0% - лаку немає і 100% - лак є. Точність нанесення лаку ± 0,5 мм, тому мінімальні розміри об'єктів близько 2 мм.

 

У контурі вирубки повинні бути присутніми тільки контури штампа (висікання, бігування, перфорації та ін.). Типи біговальних, ріжучих, перфораційних ліній, повинні бути зроблені пантоном (Spot Colors), мати атрибут overprint , перейменовані у відповідні назви, і розділені по квітам: червоний - рез, зелений - біговка, жовтий - перфорація. Заливка вибірковим УФ-лаком відзначається блакитним, тиснення виділяється приблизними кольором використовуваної фольги, конгрев чорним.

 

Один з непорушних принципів типографіки - зручночитаємість; іншого - щось більше, ніж просто зручність читання: це та енергетика, яка привертає до старніцах інтерес, заслужений чи незаслужений.

 

Ось кілька правил хорошої типографіки:

  • У букв є своє життя і гідність.
  • Перш ніж оформляти текст прочитайте його.
  • Відкрийте зовнішню логіку типографіки у внутрішній логіці тексту.
  • Зробіть візуальну зв'язок між текстом та іншими елементами макета (фотографіями, підписами, таблицями, діаграмами, примітками) відображенням їх реального зв'язку.
  • Виберіть шрифт або групу шрифтів, відповідних тексту і пояснювальних його характер.
  • Приділяйте увагу навіть незначним деталям.

Адреса

Друкарка
76000, Україна
Івано-Франківськ
вул. Марійки Підгірянки, 14а

Телефон

+38 (099) 266 55 80

+38 (068) 901 09 88

Електронна адреса

drukarka.com.ua@gmail.com